Anonyme [1649], RECVEIL GENERAL, De toutes les Chansons mazarinistes. ET AVEC PLVSIEVRS QVI N’ONT point estées chantées. , françaisRéférence RIM : M0_3055. Cote locale : C_8_44.
Par ses Monopolles, Il nous auoit pris Toutes nos pistolles, Et nos beaux Louys, Ha ! traistre Mazarin, &c.
Monsieur la Trimoüille A des Poicteuins, Qui feront dépoüille De ce Mazarin, Aussi pareillement, Le Duc de Longueuille, A beaucoup de Normands, Qui sont Guerriers habille.
Tout chacun conspire, Sa perdition, Et le peuple aspire, Sa destruction, Ha ! traistre Mazarin, &c.
CHANSON NOVVELLE, Sur la deliurance de Monsieur de Brousel, Conseiller du Roy en sa Cour de Parlement de Paris : Sur le chant, Thoinon la belle Iardiniere, &c.
NE faut point passer sous silence, Les faits de Monsieur de Brousel, Car par sa grande vigilence Et par son soing continuel, Rendra la France Florissante Qui ne sera plus languissante.
François il nous faut crier viue, Louys nostre Roy Tres-Chrestien, Aussi que tout bon-heur arriue A de Brousel homme de bien, La France luy est redeuable Par son conseil tres-admirable.
Heureux le iour de la Naissance A de Broussel homme estimé, Dans Paris & par tout la France, Il est de tout chacun aymé, A ce vertueux personnage, Tout Paris à rendu hommage.
Cette belle langue faconde Et son parler tout diuin, N’auoit-il pas rauy le monde ? Comme fit autre-fois Seruin, De Broussel en a fait de mesme Ce qui fait que tout chacun l’ayme.
Faut auoir dans nostre memoire Desormais Monsieur de Brousel, Car il nous ayme il le faut croire D’vn amour qui est paternel, Qui fait que par tout on l’admire, Et que tout bien on luy desire.
Prions Dieu benir ses années, Et qui les vueilles prolonger, Et que la paix nous soit donnée Affin de nos maux soulager, Et nous oster de l’indigence Et nous renuoyer l’abondance.
La France sera réjoüye, Aussi ses pauures Habitans, Qui pourront mieux gagner leur vie, Et desormais viure contans, Nous faut donc reprendre esperance De bien-tost sortir de souffrance.
Mais quel bon-heur pour sa lignée Que ses parens furent joyeux, Quand liberté luy fut donnée Et qui le reuirent auprés d’eux, Grand ioye en eut la populace, Qui à Dieu en a rendu grace.
LA HARANGVE DV du Peuple aux Generaux, pour reduire au Tombeau Mazarin, & la menace de tous les Bourgeois de la France pour le mal traité : Sur le chant, Helas Prince débonnaire, &c.
LE Cardinal Mazarin, Est vn faquin, Est vn faquin,
Anonyme [1649], RECVEIL GENERAL, De toutes les Chansons mazarinistes. ET AVEC PLVSIEVRS QVI N’ONT point estées chantées. , françaisRéférence RIM : M0_3055. Cote locale : C_8_44. |