Loret, Jean [?] [1652], SIXIESME GAZETTE DV TEMPS. EN VERS BVRLESQVES. , françaisRéférence RIM : M0_1471. Cote locale : B_18_28.
Cõme on fait souuent des mécontes Messieurs de la chambre des Comptes Auoient entre-eux premedité De sortir de cette Ciré, Pour en rendant obeissance A la souueraine puissance Aller ioindre amiablement La portion du Parlement, Qui dedans Ponthoise reside Où le veillard Molé preside, Mais faute de bons passeports Pour la seureté de leurs, corps, De leur train & de leur bagage, Ils ont differé ce voyage.
Mercredy le Duc de Chevreuse Fit vne chere plantureuse A son Parent le Duc Lorrain, Et ce Prince le lendemain Tant en vin, en fruict, qu’en viande En fit vn autre encores plus grande En l’Hostel iadis de saint Pol Ou l’on se remplit iusques au col, Puis auec sa Royalle Altesse Il alla de grande vitesse Pour tenir ensemble conseil Auec ce Heros sans pareil Que Monsieur le Prince l’on nomme Qui suiuy de maint gallands hommes, Vint du Camp conter ses raisons Dans vn Logis nommé Maisons, Sçauoir ce que ces Princes firent Ce qu’ils dirent, & contredirent Tant qu’ils furent en cedit lieu, Ie n’en sçay rien ma foy de Dieu.
Enfin [illisible] remise On dit que Monseigneur de Guise Est à Bordeaux presentement Tousiours aymé, tousiours amant Et que par vn soin tres fidelle Il a mesme escrit à sa belle.
Ie ne puis icy m’empescher, Car ce subiet là m’est trop cher,
|