Anonyme [[s. d.]], LE BON-HEVR DE LA FRANCE, EN LA MORT DE MAZARIN & de ses Adherens. , françaisRéférence RIM : M0_595. Cote locale : A_3_8.
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LE BON-HEVR DE LA FRANCE,
en la mort de Mazarin & de ses Adherens.

IL est mort, c’en est fait, & si sa Saincteté ne fait
vn miracle pour le ressusciter, la terre qui luy
a donné l’estre & l’estime, le tient renfermé
dans son sein pour ne le iamais rendre.

Il n’y a rien au monde de plus cher & de plus
precieux que l’honneur, pour trois raisons.

La 1. C’est parce qu’il tient ie ne sçay quoy de l’Eternité,
& qu’il fait viure vne personne au delà de son tombeau, en la
benediction qui a esté promise aux Iustes, par la bouche du
Prophete, quand il a dit,in memoria æterna erit iustus, que leur
memoire sera eternelle : & parce que Moïse estoit de ce nombre,
& qu’estant aimé de Dieu & des hommes il estoit Iuste ;
l’Escriture dit, que sa memoire sera accompagnée de benediction,
& que l’honneur qu’il a receu pendant sa vie, fera connoistre
son nom au delà dés temps,dilictus Deo & hominibus
cuius memoria in benedictione.

La 2. C’est que l’homme d’honneur entre librement dans
toute sorte de compagnie, au lieu qu’vn homme infame en
est honteusement chassé ; D’où vient qu’anciennement les
Romains ayant interdit aux meschans la conuersation des
gens de bien, on les fuyoit par tout comme le feu & l’eau : le
contraire n’est permis qu’aux Medecins, qui seuls ont la liberté
de conuerser auec les malades.

La 3. raison, c’est que l’honneur nous donne le moyen de
seruir le prochain : Pour le voir, remarquez qu’il y a de deux
sortes de graces, l’vne est iustifiante, & l’autre gratuite ; la



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