Anonyme [[s. d.]], DISCOVRS CHRESTIEN ET POLITIQVE, DE LA PVISSANCE des Roys. , français, latinRéférence RIM : M0_1103. Cote locale : A_2_48.
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reste encore quelque sentiment de pieté : ô corrupteurs
de la ieunesse & de l’innocence des
Princes, Escoutes l’Escriture au mesme Liure
des Rois cap. 12. Samuel, parle encore au Peuple.
Voicy que Dieu vous donne vn Roy, si vous craignez
Dieu, si vous le seruez, si vous écoutez sa voix, vous
& vostre Roy marcherez apres le Seigneur : mais si
vous refusez de l’entendre & de le suiure, la main du
Seigneur s’apesantira sur vous & sur vostre Roy. Quoy
plus ceste histoire finit ainsi, quod si perseueraueritis
in malitia vestra vos & Rex vester pariter peribitis.

 

[1 lettre ill.] Regum. 2.

* Le terme Hebreu
de MISCHPAT
signifie
coustume
& iugement.

On voit bien que ie tais beaucoup de choses
par respect, & que la seule necessité de faire voir
que le Roy est également suiet aux Loix Diuines
que son Peuple, m’a contraint d’examiner
vn passage iusques au bout, dont plusieurs
esclaues du Siecle destournent le vray sens, à des
pensées d’iniustice.

Or qu’est ce que commande & deffend la
Loy de Dieu ? tu adoreras le Seigneur, tu ne seruiras
qu’à luy, tu honoreras pere & mere, &c. tu ne déroberas
point, tu ne tueras point, &c. Est-ce pour le
peuple seulement que ces commandemens de
Dieu sont faits ? interrogez Dauid sur le meurtre
d’Vrie & sur l’adultere de Bethsabée, & vous
verrez s’il estoit maistre de la vie & de la mort
de ses suiets. Lisez les Pseaumes de sa penitence,



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